Емулятор лямбда зонда

Для контролю нормальної якості газової суміші, копіювання та емулювання сигналу лямбда зонда, можна встановити на свій автомобіль емулятор лямбда зонда (встановлюється лише на автомобілі із системою розподіленого упорскування). Ця додаткова функція (емулятор лямбда зонда) підходить тільки для власників автомобілів із встановленим на них газобалонним обладнанням другого покоління.

Емулятор лямбда зонда встановлюється в моторному відсіку автомобіля, бажано уникати місць, де на нього може потрапляти волога. Також він може вийти з ладу під впливом високих температур. Необхідно забезпечити вільний доступ до сигнальних лампочок емулятора лямбда зонда. Для швидкого налаштування та ремонту емулятор повинен кріпитись на видному легкодоступному місці.

Схема підключення емулятора лямбда зонда:

  • Синій провід підключають на кнопку перемикання бензин/газ,
  • Чорний провід підключають до маси автомобіля,
  • Білий провід необхідно підвести до контролера (блок управління інжектором),
  • Бело-синий провод подключают к штатному лямбда зонду.

Неправильне підключення може призвести до того, що емулятор лямбда зонда швидко вийде з ладу.

При перемиканні системи з бензину на газову суміш штатний лямбда зонд відключається від електронного блоку керування автомобілем. На ЕБУ надходить сигнал з емулятора лямбда зонда, що забезпечує при роботі двигуна уникнути помилок електронного блоку управління. Інакше кажучи, запобігти загоряння лампочки індикатора «chek engine».

Позначення індикації лампочок на емуляторі лямбда зонда:

  1. Зелений колір означає, що суміш, що надходить у двигун, «бідна»,
  2. Жовтий колір позначає проміжне значення між «бідною» та «багатою» сумішшю,
  3. Червоний колір означає, що суміш «багата».

При роботі Вашого автомобіля на бензині емулятор лямбда зонда не впливає на загальну роботу штатного лямбда зонда.

Для налаштування оптимальної роботи емулятора лямбда зонда необхідно спочатку перевірити сигнал штатного лямбда зонда при роботі автомобіля на бензині. Потім ці значення за допомогою осцилографа чи автомобільного тестера налаштовуються на емуляторі лямбда зонда. Для коректної роботи автомобіля на газовій суміші

У практиці встановлення газобалонного обладнання, відсоток автомобілів із встановленими емуляторами лямбда зонда становить 40% від загальної кількості автомобілів з розподіленим упорскуванням, що працюють на ГБО другого покоління.