Як вибрати сервіс із встановлення ГБО?
9 важливих критеріїв для вибору майстра з встановлення газобалонного обладнання:
- З’ясуйте СТО куди Ви збираєтеся віддати свій автомобіль позиціонує себе як найдешевша компанія з найдешевшим товаром та вигідною ціною або як компанія у якої головний пріоритет не ціна та економія, а якість та відповідальність за встановлення вибухонебезпечного пропану.
- Переконайтеся, що фахівці, обраної Вами компанії, мають достатній рівень професіоналізму та кваліфікацію, чи підвищують вони свою кваліфікацію, розвиваючись разом із прогресом виробників газового обладнання або як навчилися ставити 5 років тому так і ставлять.
- Переконайтеся, що майстер, який береться за встановлення ГБО, має досвід встановлення подібних автомобілів, оскільки не може одна людина знати все. Як поставити ГБО 2 поколінні, ГБО 4 покоління та ГБО5 покоління – це обладнання принципово різне. Майстри, які ставлять ГБО 5 покоління, не завжди зможуть поставити 3 покоління.
- Уточніть термін гарантійного зобов’язання від виробника! Вже є випадки коли при гарантійному терміні в 1 рік від виробника, СТО озвучує 3 роки – використовуючи такий маркетинговий підхід, а потім назвуть Вам мусу причин, чому Ви самі собі винні і Вам відмовлено в гарантійній заміні.
- З’ясуйте як поводиться майстер у разі непередбачених ситуацій або спірних питань – чим публічнішим в інтернеті є Ваш установник ГБО, тим більше вірогіднішим є його порядність – адже ті майстри яких в інтернеті не знайти – не бояться вашого гніву та поганих відгуків. Їх репутацію Вам ніяк не зіпсувати і не оприлюднити-якщо у Вас виник конфлікт і майстер не правий.
- Переконайтеся, що після встановлення ГБО ви завжди можете розраховувати на підтримку та консультацію, що навіть у святкові дні Ваш майстер не відключить телефон і не залишить вас без поради.
- Проаналізуйте як часто людина якій Ви хочете довірити свою машину ставить ГБО, адже чим більше на СТО роботи – тим досвідченіші майстри, тим вірогідніше, що всі складності та проблеми зі встановлення ГБО вже пройдений етап.
- З’ясуйте рівень організації, в якій Ви плануєте ставити газ, компанія є дилером або просто партнером, компанія ставить щось одне і обмежена списком торгових марок або має великий список брендів у своєму портфелі. Це дуже впливає на Ваш гаманець.
- Уточніть чи є у компанії серйозні та великі фірми-замовники, тому що якщо клієнти подібного рівня довірили їм свій автопарк, свій бізнес – значить вони дійсно знаються на цьому, адже великі компанії завжди перевіряють своїх виконавців дуже ретельно.