Датчик температури редуктора ГБО

 

Датчик температури редуктора вимірює

температуру працюючого редуктора та передає зібрані дані блоку управління. Датчик температури допомагає системі переходити із бензину на газову суміш.

Автоматично система може перейти лише після того, як редуктор нагріється до певної температури.

Датчик температури редуктора – це металева колба з різьбленням, з неї виходять два дроти. Провід підключають до відповідних дротів газового контролера. Датчик встановлюється на редуктор у спеціально призначене йому місце. Кожен датчик має свої технічні характеристики (відрізняються за опором). При програмуванні ГБО необхідно встановити правильний тип датчика, щоб значення температури редуктора були коректними.

Якщо відбудеться обрив ланцюга датчика, автомобіль перестане перемикатися з бензину на газову суміш. При замиканні ланцюга датчика температури редуктора Ваш автомобіль на холодному двигуні переходитиме на газ. Що, у свою чергу, може призвести до виходу з ладу форсунок, газового редуктора, МАР-сенсора і в деяких випадках ДВЗ (двигуна внутрішнього згоряння). Якщо при програмуванні газового контролера встановили операцію «теплий старт», тоді Ваш автомобіль при старті двигуна заводитиметься на газову суміш. В цьому випадку Вам загрожує швидке зношування газових форсунок, газового редуктора, МАР-сенсора, в холодну пору року ймовірність двигуна завестися дорівнює нулю.

Визначити, коли датчик температури редуктора вийшов з ладу, можливо за такими ознаками:

  • Двигун не переходить на газову суміш,
  • Редуктор не прогрівся до оптимальної температури, а система перейшла вже на газову суміш.

На ринку газобалонного обладнання компанія BRC випускає деякі моделі електронних блоків керування (газових контролерів) без можливості та необхідності підключення датчика температури редуктора. У таких системах ГБО необхідні параметри переходу з бензину на газову суміш: тиск газу, температура газу, обороти двигуна.

У системах газобалонного обладнання, де датчик температури редуктора необхідний для коректного переходу на газову суміш, враховуються параметри тиску газу, температури газу, обороти двигуна та температури охолоджуючої рідини.

Кожна система ГБО має переваги. Немає особливої ​​різниці в роботі електронних блоків керування з можливістю підключення датчика температури або без нього. Наявність чи відсутність датчика температури редуктора на працездатність вибраної Вами системи ГБО не впливає.