Айхен Газ правильне встановлення ГБО в Черкасах

Ми з упевненістю можемо сказати що поки ми єдина компанія в Черкаській області, хто витрачає свій час на пайку проводів та з’єднань.

Можливо є ті хто все-таки паяють дроти-але ось після таких якраз і не доводиться переробляти роботу, тому до нас такі машини і не заїжджали на переробку.

Пайка проводки в авто

Всі 100% автомобілів, які після встановлення ГБО зверталися до нас з проханням до налагодити або налаштувати газобалонне обладнання, яке дає збій через рік чи два після встановлення — не були запаяні! Ми дуже сподіваємося, що в найближчому майбутньому всі, хто ставить ГБО в Черкасах, будуть відпрацьовувати свої гроші з повного ладу і все-таки на прикладі нашого успіху почнуть паяти проводку.

Паяння проводів займає як мінімум годину

часу у майстра. Ця робота не робиться за один підхід, на жаль це потрібно робити протягом усієї роботи при під’єднанні проводки. У зв’язку з цим ми не можемо похвалитися тим, що встановлюємо швидко.

Припій проведення автомобіля

забезпечує тривалу і безперебійну роботу, за паяні дроти автомобільної проводки зводять до мінімуму варіант втрати сигналу та подальшого виходу з ладу обладнання. Адже ЕБУ (Електронний блок управління) газової системи зчитує роботу бензинового ЕБУ до 3000 разів на секунду і розриви в ланцюзі з’єднань просто не допустимі.

Також дуже важливо знати, чим саме паяти проводку ГБО. Одні Паяють свинцево-олов’яним припоєм другий оловом. Але в будь-якому випадку краще запаяти тим, що є під рукою, ніж взагалі цього не зробити.

Для правильної роботи

обладнання є кілька способів з’єднання автопроводки. Незважаючи на використання якісної ізоленти волога все одно має властивості проникати в дроти і якщо з’єднання просто скручені вони починають окислюватися. Також прогрес не стоїть на місці і вже придумали таку запчастину як з’єднувач проводки. Але цей винахід не підходить для з’єднання багатожильної автомобільної проводки. Тому найвірніший і поки що єдиний варіант це паяльник.