Засверловка форсунок ГБО

На даній фотографії представлений дуже хороший наочний приклад трьох варіантів Засвердлювання газових форсунок. І що найприкріше що в будь-якому з 3х варіантів машина

12

 буде працювати і водій перші пару років і здогадуватися не буде чого могла бути допущена помилка. Кожен з обраних варіантів буде по різному налаштовуватися, по різномуздійснювати змішування палива з повітрям. Кожен з них дуже по різному зіграє роль служби двигуна, адже в одному варіанті двигун буде заливати -во другому працювати правильно а в третьому двигун буде постійно перегріватися.

6
Установка форсунок у впускному колекторі


має великий вплив для правильної та ефективної роботи двигуна на газу.
Передбачається, що жиклери повинні бути встановлені якомога ближче до головки блоку циліндрів, або на відстані від впускного клапана, який впливає на нормальний процес згоряння.

Для кожного автомобіля є свої значення та параметри.
Дані щодо правильного свердління не реально знайти в інтернеті або на форумах, тому що провідні виробники газобалонного обладнання роблять тестування та лабораторні виміри.
Несмотря на то что производители автомобилей очень редко выпускаю с конвеера автомобили с двигателями работающими на пропане -они все же охотно помогают разработчикам  газового оборудования -проводить тесты..Як правило дана інформація доступна тільки офіційним дилерам і установників ГБО які проходять навчання, семінари та платять за цю інформацію гроші.
Звичайно не всі автомобілі піддавалися випробуванням, але ті хто все ж випробовувався, обов’язково відображені на сайті продавця LPG сістем.Вот чому дуже важливо навчати свій персонал і входити до складу дилерів ГБО а не просто установників45Дуже часто майстри самоучки користуються методом логіки а не практики.
Ось на наочному прикладі Ви можете подивитися як правильно підключати газові форсунки на 6 циліндровий автомобіль. На жаль ми вже не раз переробляли автомобілі у яких газові форсунки були підключені послідовно 1,2,3,4,5,6 попри те що бензинові працюють за принципом 1,4,2,5,3,6-правда складно було б здогадатися що підключати потрібно саме так.

У разі неправильного підключення машина все одно буде їхати на газу і водій може навіть не знати що насправді відбувається в двигуні. При неправильному розподілі палива – в двигун надходить збіднена суміш.
Збіднена суміш має властивість гріється і запалюється більше ніж багата. В результаті двигун перегрівається і відбувається все як на картинці.110На зображенні видно як може надходити паливо при правильній сверловке жиклерів і при неправільной.Здесь дуже добре показано як більшість майстрів в сверлівают форсунки не туди куди потрібно як на картинці 1/2 а туди куди хочеться. як у нас в народі кажуть на око. Звичайно будемо чесні і визнаємо що наші майстри теж іноді вкручіваюь форсунки на око, Але є один нюанс їх очей вже давно відкоректований професіоналами на спеціальних навчання де за результатами навчання майстра здають іспити.Також дуже важливим є не тільки місце розсвердлювання, ну і правильний вибір кута наклона.Прі неправильному нахилі повітря і паливо змішуються нерівномірно що веде за собою нестабільну роботи двигуна, неправильний вихлоп і перегрів.11Момент врізки газових форсунок є дуже важливим навчання по правильність врізання проводиться протягом усього робочого дня. А виконувана робота робиться всього 10 хвилин, але дуже важливо розуміти і вміти встановлювати форсунки правильно, тому що при допуску помилки машина все одно буде працювати але її

3

складно буде налаштувати регулювати і довести до розумуЗвичайно у всіх комплектах електроніки завжди є інструкція що куди і як підключати. Інструкція робиться за стандартом і дуже часто бувають випадки коли потрібно заходити на сайт виробника і писати лист із запитом на надання даних по конкретному автомобілю.9Приведем вам последний пример. На данном изображении видно как вкручены жиклеры. Каким бы странным данное изображение Вам не показалась но по факту работа выполнена правильно хотя большинство

2

мастеров по установке газобаллонного оборудования вкручивают дюзы не так как указано на картинке а просто сверху, где удобней при сверлении.

Тому ми дуже просимо всіх установників Черкаси та Черкаської області не поспішати, чи не халтурити, робити роботу якісно, проходити навчання, консультуватися і навчаться.
Тому що маючи хороший автомобіль і хороше ГБО який не вміє майстер може все зіпсувати, що надалі викликає чутки нібито газобалонного обладнання знищує двигун. При неправильної роботи майстра -так і є.8