Прокладка газових магістралей дуже клопітка і складна робота. На кожну машину ми витрачаємо упаковку хомутів – і не намагаємося на цьому секономіть.По прокладених магістралях можна визначити почерк майстра. Не буває правил по прокладаю ГБО магістралей, трубочок, кріплень і т.д. Ні інструкцій, є тільки рекомендації і досвід установника газобалонного обладнання. Магістралі повинні кріпиться залізними кліпсами -но залізні кліпси монтуються в кузов автомобіля -що звичайно ж теж в великих обсягах не добре. Тому і застосовуються пластикові стяжки.Бували на нашій практиці випадки коли приїжджали машини на переробку, крім того що з пластиковими магістралі -так ще й змотаними просто дротом. В результаті магістраль протирається від постійних вібрацій про саму дріт.
Прокладка пластикових магістралей вимагає досить щільного з’єднання в плані проміжків між кріпленнями. Чим більше СТО по установці газабаллоного обладнання намагається заощадити тим менше сполучних хомутів і пластикових стяжок вони використовують при установці газу на авто.Дана запчастина коштує грошей і не комплектується за замовчуванням в наборах ГБО. Ми на наші СТО купуємо їх додатково. Їх монтаж зобов’язує установника робити свердління в
кузові, тому такі кріплення використовуються в мінімальному колічестве.Данная деталь використовується тільки в
місцях зриву або на кутових з’єднаннях -де потрібно щоб термопластіковая трубка тримала вигнуту форму.