Пайка проводів і з’єднань

asfМи з упевненістю можемо сказати що поки ми єдина компанія в Черкаській області хто витрачає свій час на пайку проводів і з’єднань. Можливо є ті хто все таки паяють дроти -но ось після таких якраз і не доводиться переробляти роботу, тому до нас такі машини і не заїжджали на переробку. Всі 100% автомобілів які після установки ГБО зверталися до нас з проханням до налагодити або налаштувати газобалонне обладнання яке дає збій через рік або два після установки — були запаяні! Ми дуже сподіваємося що в недалекому майбутньому всі хто ставить ГБО в Черкасах, відпрацьовуватимуть свої гроші з повна і все-таки на прикладі нашого успіху почнуть паяти проводку.
Пайка проводів займає як мінімум годину часу у майстра. Дана робота не робиться за один підхід, на жаль це потрібно робити на протязі всієї роботи при приєднанні проводки. У зв’язку з цим ми не можемо похвалитися тим що встановлюємо гбо швидко. Припій проводки автомобіля забезпечує тривалу і безперебійну роботу, за паяні дроти автомобільної проводки зводять до мінімуму варіант втрати сигналу і подальшого виходу з ладу обладнання. Адже ЕБУ (Електронний блок управління) газової системи зчитує роботу бензинового ЕБУ до 3000 разів на секунду і розриви в ланцюзі з’єднань просто не припустиміpost-28185-1428170756
svsv 

Також дуже важливо знати чим саме паяти проводку ГБО. Одні паяють свинцево-олов’яним припоєм другі оловом. Але в будь-якому випадку краще запаяти тим що є під рукою ніж взагалі цього не зробити. Для правильної роботи обладнання є кілька способів з’єднання авто проводки. Незважаючи на використання якісної ізоляційної стрічки волога все одно має властивості проникати в дроти і якщо з’єднання просто скручені вони починаю окіслятся.Также прогрес не стоїть на місці і вже придумали таку запчастина як з’єднувач проводки. Але цей винахід не підходить для з’єднання багатожильної автомобільної проводки. Тому найвірніший і поки єдиний варіант це паяльник.

 

Добавить комментарий